Le QR-code de Frankeasy
Frankeasy, an influencer-magician, arrives in Paris for the Olympic Games to shoot a sponsored story. A technical glitch deletes his QR code, cutting him off from any access. With no one to rely on, he drifts through a Paris strained by the Games.