Le mur et l'eau
Bradley lives with a foster family. In August 2011, he sees “Le gamin au vélo” by the Dardenne brothers, in which the character of Cyril appears. Just like Bradley, Cyril was abandoned by his father and lives with a foster family. Distressed, Bradley leaves the theatre, after which a video exchange between Bradley and Luc Dardenne takes place.