Le lapin à la cubaine
In the middle of the night, Denis receives a strange phone call from Angel, whom he met while holidaying in Cuba. Angel is concerned about the behaviour of his Swiss host, Mr. Marti. Although Angel is only an acquaintance, Denis feels obliged to try and help. But such a kind, likeable and cultivated man as Mr. Marti wouldn’t hurt a fly.