Le journal de Lady M.
Lady M drops everything to follow Diego, who takers her with him on his travels from Barcelona, where he lives, to some undecided destination. During the journey she learns that he is married to a coloured woman and has a child. M. cannot bear the separation after the journey and later invites the man, his wife and child to share her life in Paris. In the course of this crazy and complex situation, M. gradually grows closer to Diego's wife, and even falls in love with her. Diego leaves them and the two women finally separate, neither being homosexually inclined.