Le Dugo
Nestled between the Saint Charles train station and the Mediterranean Sea, the Dugommier, a historic Marseille brasserie, has seen and heard many stories: the tales of the sailors, the laughter and arguments of the filles de joie, the 43rd raid and the American bombing. The Dugo faces a new event that makes it falter, but forged by a century of events, its soul generously opens the way to an introspection of our human nature.