Le collier de Vénus
In a porn cinema, Thomas faces an unusual situation: a blind man asks him if he can describe the movie for him. Thomas has a prude, shy way of describing it, which provoques another encounter: Stella, drag queen sitting in front of them, turns around to describe the movie as it is: hardcore. But what Stella and the blind man don’t know is that Thomas has a peculiar relationship with the pornstar performing in the movie.