Le chirurgien de l'empire
1815 Waterloo, whilst the soldiers of the Emperor Napoleon fight with desperation, a man braves all danger to come to their aid with an ambulance. On that very day, too close to the enemy lines, Dominique Larrey rides towards his destiny and posterity.