Le bal des sirènes
Ana feels like she is suffocating, oppressed by school, boys, societal constraints. She escapes, taking along her friend Marilou despite her better judgement. Venturing into the forest, the two adolescents discover the force of sudden, intense friendships. Their quest for identity and liberty quickly transforms their escape into a rite of passage.