Late Shift
An interactive movie of cinematic quality, based on one story, countless storylines and seven different endings defined by the audience’s choices. Matt, a student, has to prove his innocence after being forced into the robbery at a famous London auction house. How will the audience decide to act when everything is turning against him? The audience takes decisions for the interactive thriller’s hero while the movie keeps on running seamlessly.