Lasten
Sasha, Michail, Alexei and Dimitri steal copper catenary wires from a railway line. A tragic accident occurs and Dimitri suffers serious injuries, which eventually lead to his death. On the run, each one of them must individually fight for a way out. Their friendship is put on trial and slowly breaks apart. A story about people in a situation on the edge, which does not provide answers, but questions the matter.