Lasst die Alten sterben
Kevin lives in a time and place where everything is permitted and accepted. He wants to rebel – but against what? A tragicomedy about youth gasping for air in a cotton-candy world. A generation seeking a reason for its malaise and a way to shed the boredom – only to discover, at most, its own emptiness. That’s no way to start a revolution. Or perhaps?