La voie royale
Sophie is a brilliant student. Encouraged by her maths teacher, she leaves the family farm to attempt a science preparatory course. Between new encounters, mistrust, failures and fierce competition, Sophie realizes that getting into Polytechnique is more than just a competitive examination – it's a real challenge to climb the social ladder. Will she succeed?