La visite
A meeting with my brother, who works as a Catholic missionary in the Mexican district of a city in the USA. I am trying to understand him, trying to make a picture for myself of his new life, of the role model that he always was for me, to say goodbye, and also to put his view of the world to the test. Should I make a place for myself inside his dream, or make it my own dream? If you occupy a place in someone else’s dream, you are already defeated.