La vie facile
Catherine, 26, lives a life of leisure in her father’s villa. One evening, her father returns accompanied by Laetitia, a young cosmetics saleswoman. Finally, Laetitia moves into the residence, bringing kindness and affection, and benefiting from this new and comfortable life. Catherine gradually loses the influence she had over her father. She then attempts to get rid of Laetitia in order to regain her privileges.