La Source
In the darkness of a chalet from a past century, between the cracks and the dirt of an old mirror, someone appears. It is Lisbeth. She moves forward in her dressing gown with precaution, trying not to wake Anne who is still sleeping. In front of her reflection she discovers her shoulder. The skin is cracked, blackened and bloody. The disease has returned.