La provinciale
When Christine, young and out of work, arrives in Paris without money, a job or support, vulnerable and ignorant of the rules of the game, she seems to be an easy victim. But she is determined not to let herself be destroyed. During her search for work, she becomes acquainted with all sorts of people from all walks of life.