La grande lune
A small community of handymen and artists lives in a house in the northern canton of Vaud, Switzerland. The building drips, leaks, cracks. Like each of its inhabitants, whose fragility or sometimes obsessive impulses express themselves between humour and distress. A world apart that even creates its own rituals under the moonlight.