La fête à Neuneu
An architect attends a party where he doesn’t know anyone. Those attending include a stressed host, a snobby graphic designer, a shy but sensual girl and other self-involved personalities who all contribute to the event’s hostile atmosphere. Despite a ridiculous speech impediment, the architect is the only person making an effort to be sociable.