La Dormition
In a Greek church, the daily ritual of women kissing an icon turns into a magical and amusing moment. However, very quickly, the church's cleaning lady, who has joined them and seems to be having fun with them, resumes her role as a cleaner. Some people just can't let go, even during a brief magical moment of serendipity!