La città in tasca
Six days out of seven, for eight taxi drivers in several Swiss cities. The city is as familiar to them as an old shoe. They move around in it with the ease of a housewife at home. And they are as ready to take a client no further than the next corner, or all the way to Spain – 3000 km in the middle of the night with nothing more than a coffee in their bellies. In the rearview mirror the clients come and go, one much like another. A few however are different enough to be remembered by these drivers who have “seen it all before”. A brief look at a job that often attracts people of a special breed, in the service of clients who can be just as unconventional.