La cabina delle memorie
Matteo, a young man on a journey, goes in search of what he lacks in order to understand himself. In the parish of a valley he encounters Father Giovanni, the priest of a church that is now getting more and more forgotten by its own believers. Matteo will have the courage to engage in an intimate conversation about abandonment at the parish priest's confessional.