La beauté sur la terre
The arrival of Juliette from the islands and at the restaurant of her Uncle Milliquet does not go unnoticed. The fame of her beauty has preceded her… The lives changed by this event include that of the fisherman Rongierva. Will the beauty be able to find her rightful place among these men?