L'offre
Sami, a young Swiss-Algerian man, goes to Bern to apply for a position in the Swiss Bureau of Intelligence. Applicants vying for the position are not allowed to discuss the recruitment process. But when he returns home, Sami can’t help telling his family about his employment possibility. All hell breaks loose.