L'oeil-cendre
Fanny and Lise, two young adults, have been a couple for several years and seem to be victims of habit. One night, a mysterious black object lands in their garden. The two women lose consciousness upon contact with the object and, when they wake up, notice strange changes in their left eye. Disfigured, they have to question the way they look at each other.