L'inverno
Saying farewell isn't easy. But the bird must move on with its flock and so its friend, the cat, stays behind alone. In order to feel less lonely he begins to collect what reminds him of his companion: the clouds into which the bird disappeared. Gradually the cat's house fills with memories. A story about wanting to hold on, letting go and new beginnings.