L'ingénieur et le prothésiste
Michal and Jarek are two Polish emigrants in a type of fairy tale about their lives in an unspecified country. The relationship between these two men isn't clear. Michal trys to persuade his friend to accompany and supervise him when he decides to go to a casino to play roulette.