L'età dell'innocenza
In an age of eternally adolescent children and increasingly elderly parents, the film tells the story of a break-up. That of Anna, on her last day as a judge at the Milan Assize Court, before retiring. And that of Enrico, her son, who at the age of thirty realises how his mother is growing old without ever having really known him.