L'enfance retrouvée – Les petites familles
“Les petites familles” is the name given to these children’s homes in the Bernese Jura, to the houses in which a couple – already parents themselves – receive other children whose parents have given up. This film demonstrates how essential a good education, a healthy lifestyle, affection and love are to a child’s development.