L'autre côté de son âme
The twins Lucie and Pierre believe they have switched bodies. Pierre wants a family. Lucie has first sexual experiences and wants to abort an unplanned pregnancy. Pierre does not get why she refuses this privilege. Lucie is under pressure and runs away. She feels the urge to give away her body, like a coat that no longer fits her, while Pierre learns to understand her decision.