L'Antre
Guillaume, a young pig farmer, discovers that his father is indulging in bestiality. Although he tries to deny what he's seen and to forget about it by working harder, he can't get the horror out of his mind. He tries to find relief away from the stifling atmosphere of the pig farm but realizes that he is more isolated than ever. Everyone in the village knows what that man is up to and Guillaume pays the price. A confrontation with his father seems inevitable.