L'air bleu
A young woman undresses and dances in front of a mirror. Her movements grow wilder. She pivotes like a dervish, catching occasional glimpses of herself in the mirror and making a sound, as if an angel beats its wings. Then she calms down, folds her hands in front of her face, kneels down and slowly disappears out of the mirror reflection.