Kurt und der Sessellift
It is the year 2012 AD. The entire Swiss Alpine region is full of modern ski resorts. The entire? No! Tucked away behind high mountains Kurt reigns over the Haldigrat. Ten years earlier, he saved an outdated chairlift from demolition. Since then he operates it himself – headstrong, weather-resistant and forthcoming.