Kombinat
Magnitogorsk, an industrial town in the heart of Russia, lives in the backdrop of its gigantic Kombinat’s rusty smokestacks. Lena teaches salsa, one of the many activities organized by the Kombinat. Sasha, a steel worker, finds in dancing an escape from the daily pressures of the steel plant. His brother, Guenia, and his wife have decided to leave the town and its permanent pollution, the cause of their daughter’s mental handicap.