Kingdom
A vast, rocky desert. A lone woman struggles to preserve the last remaining bit of the last remaining glacier with a crazy patchwork of cloth and rags that she retrieves from the abandoned valleys. Sisyphus' work. Only at night, when the blazing sun has disappeared, other creatures appear. Wolves and mountain goats drink in unison from the last source of water. And the woman is no longer alone.