Ken Bugul – Personne n'en veut
Ken Bugul is the pseudonym of a Senegalese writer. In the Wolof language, these two words mean: “one who is unwanted.” Ken Bugul has a reputation for being contradictory: she is respected and appreciated as an African feminist, but criticized at the same time for her alleged vindication of polygamy. The film is an encounter with this unusual woman, who with intelligence, charm and generosity encourages us to reflect, think and act. A quest for identity between cultures, within the framework of respect for one another.