Keis Händli – kei Schoggi
The author sends her alterego “Susi” on a search to find the prince of here dreams – and she tries out (nearly) everything to succeed in her search: Point of entry is the Czech fairytale Movie "Three nuts for Cinderella" from 1973 – a movie, which has featured the ideal of several female generations.