Keine Anzeichen
“My shrink says there aren’t any signs of insanity…” A film about the normal insanity of everyday life and a young woman’s efforts in dealing with it. The more she struggles to come to terms with her environment, the more absurd her story becomes - and still the viewers recognise themselves in her train of thoughts.