Keep on Spinning
In a London laundrette, we meet three Londoners who share life stories and anecdotes as colourful as a pile of laundry. As the washing machine drum spins, sand animations explore themes of identity, relationships, dreams, passions, failure, and transience. Never defeated, these Londoners tackle challenges with perseverance and zest, promising to “Keep on Spinning”.