Katzenjammer
After a long night of partying, Fabian wakes up on a park bench with his pants missing. He meets a tourist from Vienna, who lends him his shirt and accompanies him to his flat. Once there, Fabian is accused by his roommate Paolo of having broken his brother's nose. His other flatmate Claire gets to the bottom of Fabian's despair when she learns of a secret he wants to hide from his girlfriend Lila.