Kart 26
Gianluca is 12 years old. Like any kid his age, he enjoys doing all kinds of things after school: playing football, riding his bike. But what he likes best of all is karting, and more particularly kart racing. He got into karting more or less by chance, thanks to a brother two years older who was already a fan of the sport. But Gianluca is special: he almost always wins. “Cool and clean,” is how the experts describe him.