Kapi padaju po betonu – Tropfen fallen auf Beton
Artistic crises, hunger for success and the search for an anti-patriotic concept of homeland: This film debut takes a merciless look at the Belgrade summer of 2022, in which the pop musician Milena Patagônia decides to redefine her “Yugo” identity. She becomes a game character who takes the audience on a surreal journey through Serbia's capital. Field recordings, beats and produced songs mix into a multidimensional big city soundtrack.