Juste avant la catastrophe
Geneva, 2008. In the heart of the city, the texts of a theatre production in the making find their way into the lives of 6 citizens. The written word becomes entangled with the life stories of these people: together they invite us to consider the Other, consider our differences and responsibilities in the face of discrimination.