Julie will mehr
Julie who has just turned eight is already big in show business. But she wants more. The film follows this overambitious girl on her arduous mission to become a famous actress and singer. Ballet, opera lessons, jazzdance, photo shoots and long hours on set, Julie is determind to fulfill her dream. But is the dream really hers?