Journey Of 2 Hearts
An animated documentary, which tells a love story that connects Switzerland and Nepal. When Jasmin meets Prabin both realize that there is a special bond between them. Looking for ways to stay together, it becomes clear how many obstacles love has to overcome. But their biggest challenge comes from somewhere unexpected.