Johannes – Vergib uns unsere Schuld
As a 17-year-old and a neo-Nazi, Johannes K. beats John Peter D. to death. Having served his prison sentence, he now talks about the reasons for the manslaughter. A critical examination of his handling of guilt and his re-entry into society.