Je reviens te chercher
Marion tries as much as possible to avoid visiting her brother. She isolates herself with music and wanders into the city. She meets Lucienne, an old lady suffering from memory loss and her grandson Quentin. A relationship starts between these three characters, as they try to connect with each other, as their worlds start to collide.