Jakobs Ross
A modern relationship and emancipation story set in nineteenth century Alpine Switzerland: The musically highly gifted maid Elsie, who longs for a career as a musician, is forced into marriage with Jacob, a young stable boy who dreams of owning his own horse. Both have to learn that they can only escape their lack of opportunities if they team up.