Isola dei sogni
The fascinating portrait of Baroness Antoinette di St. Leger, mysterious figure of multiple artistic talents. Her life was dedicated to the realisation of a dream and the creation of a veritable heaven on earth on the Brissago Islands. The parable of a visionary woman with an extraordinarily creative force who, having come from the splendour of the Russian court, died in a pauper's institute in a Ticino valley.