Iranien
This film recounts my attempts to engage in dialogue with those who defend the Iranian regime. Over a three year period, I sought to persuade them to come and spend a few days, living with me in a house, to discuss a fundamental issue: how, in practical terms, could we find a way to co-exist? How can public space in Iran be shared by atheists like myself as well as by the religious, who have the monopoly of power?