Innenhof
Caretaker Lutz oversees the sunny inner courtyard in the heart of the city fastidiously. Nothing escapes the clutches of his obsession for order. Be it birds, foliage, cats, wood lice or wallflowers, nothing endures against Lutz and his arsenal of remedies and agents or gadgets and tools.